Nog een week...! (de voorbereidingen)

10 juli 2013 - Oss, Nederland

Hallo Hallo,

Nog een week en dan is het zover: we kunnen weer gaan reizen...!!

De voorbereidingen zijn in volle gang en daar maakt het schrijven van dit informerende stukje tekst onderdeel vanuit.

Deze keer kiezen we, wat betreft communicatie richting bekenden, voor een andere opzet. Geen gedoe meer met mailtjes, maar we plaatsen gewoon de stand van zaken en ons verhaal op dit online reisdagboek.

We hebben een reisplanning gemaakt, maar in een land als India zal deze ongetwijfeld aan verandering onderhevig zijn. Onze planning ziet er als volgt uit (lokale tijden):

19/7: Vlucht: Schiphol 18:50u. --> Helsinki 22:10u. (vluchtnr FINNAIR846)
20/7: Dagje Helsinki | Vlucht: Helsinki 20:10u. (vluchtnr FINNAIR21)
21/7: Aankomst in Delhi 05:25u. | Dagje Delhi | Bus naar Manali 18:30u.
22/7: Aankomst in Manali 09:30u.
23/7: Dagje Manali
24/7: Bus naar Leh 13:00u. --> Keylong 19:00u.
25/7: Vervolg busreis naar Leh 04:30u. --> Leh 19:30u.
26/7: Leh (klimatiseren)
05/8: Markha Valey wandeltocht
06/8: Leh en omgeving
07/8: Leh en omgeving
08/8: Leh en omgeving
09/8: Vlucht: Leh 11:10 --> Delhi 12:30 (vluchtnr AI 446)
10/8: Dagje Delhi of Agra/Taj Mahal
11/8: Vlucht: Delhi 10:30u. --> Helsinki 15:20u. | 16:15u. --> Schiphol 17:45u.

Deze planning hebben we ook op kaart gezet, klik daarvoor op de volgende link: http://goo.gl/maps/S2gYs
In de kantlijn, links staan alle onderdelen van de kaart. Als je hier op een stad of plaats klikt, verschijnt er een venstertje met daarin oa. een foto die plaats.

Ten slotte: we zullen proberen om regelmatig een update te plaatsen op deze pagina. Echter zullen we niet overal de beschikking hebben over een internetverbinding, waardoor het t.z.t. misschien een aantal dagen stil zal zijn.

Dit was het voor nu, snel weer verder met de overige voorbereidingen...!

Groetjes Danciëlle en Dennis

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor onze mailinglijst!