Delhi

10 augustus 2013 - New Delhi, India

Goede morgen vanuit Delhi!

Gisteren zijn we na een fijne vlucht in Delhi aangekomen. Het was erg toevallig (en leuk!) dat Markus (de Oostenrijkse dokter van uit de bergen) de vlucht met ons deelde. Hij had ook nog een cadeautje voor ons: een Indiaas vlaggetje die we op onze backpack kunnen doen.

Gisteren verliep alles veel soepeler dan ongeveer drie weken geleden in Delhi. Na aankomst in het hotel zijn we meteen naar een grote markt in de buurt gegaan, erg vet! We waren vrijwel de enige westerlingen!

Dalijk gaan we naar Old Delhi. Waarschijnlijk sightseeing, maar vooral lekker rondstruinen!

Groetjes ons!

1. Marcel en Dorethé:
    11 augustus 2013
    Hoi Dennis en Dancielle,

Hopelijk is Delhi jullie de laatste dagen goed bevallen!

Als we het goed hebben, zijn jullie nu (hier zondagochtend) op het vliegveld, weer op weg naar huis. Het moet een geweldige reis geweest zijn met veel ervaringen!

We zijn erg benieuwd naar jullie verhalen en foto's.

We wensen jullie een goede vlucht!

Tot snel,

Marcel en Dorethé
  2. Rob Smits:
    8 september 2013
    Ha Dennis en Danciëlle,
    Japan (waar ik was) is natuurlijk heel anders dan India (waar ik nooit was). Ik had het goed wat ik jullie ook toewens. Zijn jullie (als "enige westerlingen") niet bestookt met vragen en verzoeken? Dapper om dit land te bezoeken.
    Nu is het weer tbl, Fortuna, poetsen, de klok, fietsen en zo waar het om draait en stiekem al eens mijmeren waar de reis volgend jaar heen gaat.
    Veel groeten, Rob