Laatste weekje Ghana

16 januari 2014 - Butre, Ghana

Hallo hallo, daar zijn we weer! Sinds ons laatste schrijven hebben we heel wat gezien en meegemaakt. Deze ervaringen blijven jullie bespaart, want het is een beetje teveel om deze hier allemaal op te schrijven (Tsja, dat krijg je als je zolang niets upload).

We hebben het nog steeds super naar onze zin en (helaas) beginnen de Ghanese daagjes voor ons al te tellen. De laatste week verblijven we aan de kust om lekker bij te komen van de avonturen van de afgelopen weken. En geloof maar, dat bijkomen dat lukt wel op dit prachtige strand hier.

Goed, wij gaan nu verder met waar de gemiddelde Ghanees erg goed in is (en wij inmiddels ook): niet druk maken, lekker vrolijk zijn en vooral zo weinig mogelijk uitvoeren. Daag... ;-)

1. Dick:
    16 januari 2014
    Maak er een mooie laatste week van en hou de Ghanese gedachte vast, dat lukt me hier in NL niet, alhoewel dat van zo weinig mogelijk uitvoeren, anderen wel zullen verklaren dat mij dat is gelukt ;)
  2. Sjan:
    16 januari 2014
    nou geniet er nog lekker van hier in oss is het slecht weer nou we horen het wel groetjes van jos sjan en de.kids xx
  3. BETS SCHUURMANS:
    16 januari 2014
    EEN ERVARING OM NOOIT TE VERGETEN, WELKOM TERUG IN ONS KOUDE KIKKERLANDJE................
  4. Hilda:
    17 januari 2014
    Hoi Dennis & Dancielle, geniet nog ff van de laatste dagen daar! En Dennis, ik spreek je snel als je bij ons in Oss op de koffie komt. Groetjes Hilda