Dennis weer beter, nog paar daagjes Bangkok

26 juli 2014 - Bangkok, Thailand

Hoi, daar zijn we weer. Dennis is inmiddels opgeknapt en het bleek gelukkig dus mee te vallen. Vandaag zijn we aangekomen in Bangkok en hebben een heel goedkoop, goed en centraal gelegen hostel gevonden, ideaal!

We hebben er nu een week Thailand op zitten. Misschien is een weekje niet genoeg om te oordelen, maar wij vinden het land maar niks. Wel leuke dagen gehad hoor, maar naar onze mening te veel Nederlanders, resorts, ingespeeld op toerisme, vieze mannen en natuurlijk het 'cheap girl, beautiful, hello, hello?'  Verder is échte cultuur en lokaal leven er ver te zoeken. Je reist hier dus meer voor feestjes, relax, vrouwen, strand, drinken etcetera, in plaats van dat je échte ervaringen opdoet. Het eten vinden we dan weer wel positief aan Thailand, en een paar keer zwemmen in de zee, is ook wel eens leuk, net als de nightmarkets. Maar van ons mogen die onbegrijpelijke hoeveelheden toeristen mooi naar Thailand blijven komen, dan blijft de authenticiteit van sommige andere landen bespaard, waar wij dan weer lekker naartoe kunnen ;-).

Nu dus nog 3 nachtjes en 2 dagen Bangkok voordat de reis alweer voorbij is. Deze tijd gaan we goed benutten, want er is hier super veel te zien en doen. Ja, inderdaad... ook shoppen! ;-)

1. Karin:
    26 juli 2014
    Hallo Dennis en Dancielle,

fijn dat je weer opgeknapt bent!
    Nu nog genieten van de laatste dagen in Thailand, Bangkok.
    Goeie veilige terugreis,

Groet
    Karin
  2. Saskia:
    26 juli 2014
    Fijn dat Dennis weer beter is!
    Nog veel plezier!
  3. Elly:
    29 juli 2014
    Fijn dat Dennis is opgeknapt en als het goed is kom je vandaag weer thuis.
    Bedankt voor jullie mooie verhalen .
  4. Nathalie:
    4 augustus 2014
    Beste Dennis en Dancielle,

Per toeval kwam ik jullie blog tegen en las jullie stuk over Ghana.
    Ik vertrek zelf over 2 weken naar Ghana en ben nog op zoek naar wat informatie over het oostelijke deel. Dennis; ik las dat je in Tafi Atome en Wli bent geweest? Kun je me wat meer vertellen hoe je hier bent gekomen en waar je precies verbleven hebt? En natuurlijk wat je ervaringen zijn?

Alvast super bedankt!
  5. Dick:
    6 augustus 2014
    Gelukkig dus weer beter! Relax ze nog